Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Maut paramotor terhempas

Posted: 28 Sep 2013 02:39 PM PDT

Pelabuhan Klang: Seorang lelaki yang menyertai pertandingan Paramotor Precision International sempena sambutan 103 tahun Majlis Perbandaran Klang (MPK) maut pada hari ulang tahunnya ke-35 selepas paramotor dikendalinya terhempas di Kawasan Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ), di sini, semalam.

Terkejut lori kimia terbabas

Posted: 28 Sep 2013 02:33 PM PDT

Kuala Pilah: Sebuah lori tangki dalam perjalanan dari Kemaman, Terengganu menuju ke Nilai dengan membawa muatan penuh bahan kimia, hampir meragut nyawa orang awam di Taman Putra, Batu Kikir, di sini, kelmarin, apabila satu daripada tayar lori tercabut sebelum terpelanting ke deretan gerai makan.

Tragedi hobi baru

Posted: 28 Sep 2013 02:33 PM PDT

Kuala Lumpur: Hasrat seorang pengurus syarikat teknologi maklumat mencuba hobi baru dengan mendaki bukit bersama rakannya bertukar tragedi apabila dia cedera termasuk patah tangan selepas tergelincir ketika mendaki Bukit Tabuh, Ampang, di sini, awal pagi semalam.

Enam kereta diparkir kena pecah

Posted: 28 Sep 2013 02:33 PM PDT

Kuala Lumpur: Penduduk Pangsapuri Sentul Utama, di sini, terkejut mendapati cermin enam kenderaan yang diparkir di tempat letak kereta kawasan Blok 213 flat itu pecah, dipercayai angkara pencuri, semalam.

Dua pencuri kabel ditahan

Posted: 28 Sep 2013 02:33 PM PDT

Permaisuri: Hasrat tiga pemuda untuk meraih keuntungan dengan menjual kabel elektrik yang dicuri tidak kesampaian selepas kereta Perodua Alza dinaiki mereka terbabas dalam kemalangan di Kampung Beris Lampu, Kuala Besut, Besut, semalam.

No comments:

Post a Comment