Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Gagal sorok dalam tandas

Posted: 21 Sep 2013 01:55 PM PDT

Kuala Lumpur: Cubaan seorang pengedar dadah bersembunyi di dalam tandas sebuah pusat hiburan di Bukit Bintang di sini, gagal selepas ditahan polis dalam Op Cantas Khas (Op Cantas), awal pagi semalam.

Mandi spa dulu

Posted: 21 Sep 2013 01:44 PM PDT

Kuala Lumpur: Menikmati mandian spa terlebih dulu sebelum ditawar khidmat seks. Jika bersetuju, pelanggan akan dibawa ke hotel yang ditempah bersama seorang wanita yang sudah menunggu di dalam bilik.

Murahnya nyawa...

Posted: 21 Sep 2013 01:42 PM PDT

Hulu Selangor: Gara-gara berebut tempat duduk dalam bas, seorang lelaki warga Nepal maut selepas bergaduh dengan rakan senegara ketika dalam perjalanan pulang dari tempat kerja di Bukit Sentosa di sini, kelmarin.

Penjenayah kantoi

Posted: 21 Sep 2013 01:40 PM PDT

Johor Bahru: Cubaan empat lelaki melarikan sebuah mesin deposit tunai sebuah bank di Taman Tasek di sini, semalam gagal apabila orang ramai yang melalui Jalan Tun Abdul Razak membunyikan hon selepas mendapati mesin berkenaan ditinggalkan di luar premis itu.

Jadi mata, telinga pihak berkuasa

Posted: 21 Sep 2013 01:38 PM PDT

Kuala Lumpur: Orang ramai diminta menyalurkan maklumat kepada polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) jika mengetahui aktiviti tidak bermoral dan lucah melalui blog di Internet.

No comments:

Post a Comment