Harian Metro: Arena

Harian Metro: Arena


'Tunggu minggu depan'

Posted: 27 Sep 2013 04:23 PM PDT

Kuala Lumpur: Penilai bebas Persatuan Badminton Malaysia (BAM), Razif Sidek yakin adiknya yang juga jurulatih perseorangan lelaki kebangsaan, Rashid akan kembali menyertai pasukan negara minggu depan.

Tak perlu buktikan apa-apa

Posted: 27 Sep 2013 03:06 PM PDT

London: Pengurus Tottenham Andre Villas-Boas menegaskan beliau sudah tidak perlu membuktikan apa-apa apabila berdepan bekas mentornya Jose Mourinho buat kali pertama.

Van Ginkel terpaksa rehat enam bulan

Posted: 27 Sep 2013 03:05 PM PDT

London: Pemain baru Chelsea dari Belanda, Marco van Ginkel terpaksa diketepikan selama enam bulan selepas menjalani pembedahan lutut kelmarin, umum kelab Liga Perdana Inggeris itu.

Ozil janjikan gol

Posted: 27 Sep 2013 03:05 PM PDT

Swansea, Wales: Mesut Ozil berjanji untuk menjadi seorang penjaring gol yang lebih prolifik ketika Arsenal berusaha meraih kemenangan kelapan berturut-turut dalam Liga Perdana di gelanggang lawan apabila mereka berkunjung ke Swansea, awal pagi esok.

'The Beast' makin serasi

Posted: 27 Sep 2013 03:04 PM PDT

Manchester, England: Penyerang Manchester City, Alvaro Negredo percaya dia sudah menyesuaikan diri dengan Liga Perdana Inggeris dan berharap dapat membuktikan dia setaraf dengan nama jolokannya 'The Beast'.

'Lupakan masalah peribadi'

Posted: 27 Sep 2013 03:03 PM PDT

Liverpool, England: Bos Liverpool, Brendan Rodgers menasihati Raheem Sterling supaya menangani masalah kehidupannya serta mengambil kelebihan berada di salah sebuah kelab terbesar di dunia.

Sokong pilih Bukit Mawi

Posted: 27 Sep 2013 03:02 PM PDT

Kuala Terengganu: Aktiviti berbasikal yang digemari ramai bukan saja memberi manfaat dari segi kesihatan tubuh badan malah dianggap pelancongan riadah yang sesuai untuk seisi keluarga.

Pelumba MET sedia beri cabaran

Posted: 27 Sep 2013 03:02 PM PDT

Marang: "Kehadiran kami dalam saingan Sirkit 3 Harian Metro Mountain Bike (MTB) di Bukit Mawi bukan sekadar makan angin, sebaliknya untuk menjadi pencabar terhebat," kata Penasihat Mahligai Extreme Team (MET), Zulfikri Ab Rahman.

Kerajaan negeri sokong Harian Metro

Posted: 27 Sep 2013 03:01 PM PDT

Marang: Kerajaan negeri menyokong penuh usaha Harian Metro menganjurkan Mountain Bike (MTB) Grand Prix Cuti-Cuti 1Malaysia dan menjadikan Terengganu antara lokasi pertandingan bagi Sirkit 3 di Bukit Mawi, Marang, pada 5 Oktober ini.

Impak Conti

Posted: 27 Sep 2013 03:01 PM PDT

Kuantan: Penyerang import Pahang Matias Conti membuktikan sentuhan berbisanya apabila mencatat hatrik ketika membantu pasukannya menang 3-2 ke atas PKNS FC pada suku akhir pertama Piala Malaysia di Stadium Darulmakmur malam tadi.

No comments:

Post a Comment