Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


'Digomol' tukang urut

Posted: 24 Sep 2013 06:21 PM PDT

Kuala Lumpur: Anggota penguat kuasa Jabatan Imigresen Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (JIWPKL) terpaksa 'bergomol' dengan empat tukang urut wanita warga Vietnam yang bertindak agresif dalam usaha melepaskan diri daripada kepungan selepas premis tempat mereka bekerja di sebuah pusat urut refleksologi di Taman Miharja, Cheras, di sini, diserbu kelmarin.

Betul-betul buat kejutan

Posted: 24 Sep 2013 06:10 PM PDT

Seremban: Hasrat dua pelajar tingkatan empat melakukan kejutan meraikan hari jadi rakan sekelas bertukar tragedi apabila mereka maut selepas motosikal ditunggang hilang kawalan sebelum merempuh pokok dan terbabas ke longkang di Jalan Taman Tasek, di sini, semalam.

'Hadiah persaraan'

Posted: 24 Sep 2013 06:05 PM PDT

Kelana Jaya: "Sekarang ini, semua perasaan bercampur, berdebar-debar dan takut untuk menempuh cabaran ibadat di sana kerana perlu berdepan dengan umat Islam dari serata dunia.

Gen Y dekati siswa

Posted: 24 Sep 2013 06:00 PM PDT

Kuala Lumpur: Xpresi Gen Y Harian Metro (HM) akan memulakan jelajah karnivalnya dengan memberi tumpuan kepada usaha mendekatkan lagi sisipan akhbar itu kepada pelajar universiti di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam, esok.

SPRM panggil '12 Seladang'

Posted: 24 Sep 2013 05:53 PM PDT

Ipoh: Seramai 12 pemain skuad Seladang dan seorang jurulatih serta penolong jurulatih kecergasan dipanggil ke ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Perak, untuk direkodkan keterangan bagi membantu siasatan kes dakwaan rasuah petang semalam.

No comments:

Post a Comment