Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Maut ketika berlumba

Posted: 14 Sep 2013 11:34 AM PDT

Muadzam Shah: Tindakan tiga remaja berlumba dan menunjukkan kehebatan menunggang motosikal bertukar tragedi apabila dirempuh lori tangki minyak di Kilometer 120.5 Jalan Kuantan-Segamat, di sini, awal pagi semalam.

22 GRO warga asing ditahan

Posted: 14 Sep 2013 11:31 AM PDT

Kuala Lumpur: Boleh dibawa keluar dan servis pula ikut rundingan. Itulah taktik digunakan pelayan pelanggan (GRO) dua pusat hiburan di sini untuk memperoleh pendapatan lumayan.

Pusat urut kaki beroperasi hingga awal pagi

Posted: 14 Sep 2013 11:29 AM PDT

Kuala Lumpur: Ghairah untuk mengaut keuntungan lumayan, hampir keseluruhan premis yang menawarkan perkhidmatan refleksologi di Bukit Bintang, di sini, menjalankan perniagaan melebihi masa ditetapkan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL).

Balik surau jumpa harimau kumbang

Posted: 14 Sep 2013 11:29 AM PDT

Taiping: Seorang warga emas yang dalam perjalanan pulang ke rumah selepas selesai solat Isyak di surau berhampiran rumahnya di Kampung Bukit Bertam, Batu Kurau di sini, malam kelmarin, berdepan detik cemas apabila terserempak seekor harimau kumbang.

Bekas isteri ugut nikah mutaah

Posted: 14 Sep 2013 11:24 AM PDT

Alor Setar: "Kalau abang tak nak cerai, saya akan nikah (secara) mutaah dengan lelaki lain." Kata-kata itu masih terngiang-ngiang di telinga Azam, 47, walaupun diucapkan bekas isterinya lapan tahun lalu.

No comments:

Post a Comment