Harian Metro: Arena

Harian Metro: Arena


Ramdan julang negara

Posted: 16 Sep 2013 09:08 AM PDT

Kuala Lumpur: Mohd Ramdan Mohd Rosli mengharumkan nama negara apabila bergelar juara keseluruhan Supersports 600cc pada musim sulungnya beraksi dalam Kejuaraan Superbike Zhuhai (ZIC Superbike Series) di Zhuhai, Cina, semalam.

Peminat perlu hadir beri semangat

Posted: 16 Sep 2013 08:55 AM PDT

Ipoh: Jurulatih Mohd Azraai Khor Abdullah menyeru peminat Seladang hadir beramai-ramai agar dapat membakar semangat juang pemain Perak apabila turun menentang Kedah dalam saingan Piala Malaysia Kumpulan D di Stadium Perak, malam ini.

Jang atur strategi terbaik jumpa Pahang

Posted: 16 Sep 2013 08:54 AM PDT

Seremban: Negeri Sembilan bertekad memastikan prestasi cemerlang di tempat lawan dapat dikekalkan apabila turun menentang Pahang dalam Kumpulan C di Stadium Darul Makmur, Kuantan, malam ini.

Red Giants wajib menang

Posted: 16 Sep 2013 08:53 AM PDT

Kuala Lumpur: Selangor tidak mempunyai pilihan selain meraih tiga mata penuh bagi menghidupkan peluang tipis mereka untuk melangkah ke suku akhir Piala Malaysia.

UM mahu padam ego UKM

Posted: 16 Sep 2013 08:52 AM PDT

Kuala Lumpur: Universiti Malaya (UM) sudah bersedia menjadi kuasa baru bola sepak Institusi Pengajian Tinggi (IPT) apabila membuat perhitungan dengan 'musuh tradisi', Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pada final Piala Menteri Pendidikan 25 September ini.

LIMBC kembang sayap ke Eropah

Posted: 16 Sep 2013 08:51 AM PDT

Kuala Lumpur: Penganjur Cabaran Lumba Basikal Bukit Antarabangsa Langkawi (LIMBC) mengumumkan usaha mengembangkan sayapnya ke Eropah menerusi tajaan dua pasukan profesional, Orange Monkey Pro Team dari United Kingdom dan Racing Team Steffen Thum, Jerman.

Hoki remaja diperkasa

Posted: 16 Sep 2013 08:49 AM PDT

Kuala Lumpur: Ketua jurulatih skuad remaja negara Muhammad Dharmaraj Abdullah tidak keseorangan dalam membimbing anak buahnya bagi mengharungi saingan Piala Sultan Johor bermula Ahad ini.

3 pemain SSBJ sertai kem

Posted: 16 Sep 2013 08:48 AM PDT

Kuala Lumpur: Tiga pemain Sekolah Sukan Bukit Jalil (SSBJ), Soo Teck Zhi, Soong Joo Ven dan Vincent Cheng Wei terus diangkat menyertai kem nasional di Stadium Juara, Bukit Kiara selepas Kumpulan Pengurusan Bakat (TGM) memutuskan mereka akan menyertai Kejohanan Dunia Remaja, Oktober depan diserap terus ke dalam pasukan B, iaitu skuad pelapis yang diketuai jurulatih Hendrawan.

Sasar lima terbaik

Posted: 16 Sep 2013 08:47 AM PDT

Pelumba berusia 35 tahun itu yang kini giat menjalani latihan bersama pasukannya juga tidak mahu menjadikan penyertaan sebagai pelengkap, sebaliknya bertekad untuk menempatkan diri dalam kelompok lima terbaik.

Sedia rebut gelaran berprestij

Posted: 16 Sep 2013 08:40 AM PDT

London: Meskipun kaya dengan pengalaman, Pep Guardiola, Carlo Ancelotti dan Jose Mourinho tidak terlepas daripada melalui detik penting pada saingan Liga Juara-Juara minggu ini bersama pasukan baru dalam usaha mereka untuk membuktikan reputasi dan keupayaan masing-masing.

No comments:

Post a Comment