Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Tukar tarikh cek

Posted: 25 Sep 2013 06:10 PM PDT

Kuala Lumpur: Licik apabila seorang lelaki yang menyamar sebagai ejen hartanah dikesan menipu pemilik premis perniagaan dengan menukar tarikh pada cek yang dibayar kepadanya agar ia dapat ditunaikan lebih awal.

Sedut hidung selamat nyawa

Posted: 25 Sep 2013 05:50 PM PDT

Kuala Kangsar: Seorang ibu yang masih dalam tempoh berpantang bertindak pantas dengan menyedut hidung bayinya dalam usaha menyelamatkan mangsa berusia lima hari yang hampir maut akibat tercekik susu.

'Lebih baik saya berdiam diri'

Posted: 25 Sep 2013 05:47 PM PDT

Kuala Lumpur: "Saya hanya akan cakap apabila perkara ini betul-betul terjadi," kata Almy Nadia menjawab kenyataan diberikan Fizz Fairuz yang mengakui untuk mengahwininya tahun depan.

Gerak hati sudah jangka

Posted: 25 Sep 2013 05:42 PM PDT

"Arwah pergi dengan sekelip mata kerana saya baru saja bersamanya menikmati makan malam selepas solat Isyak dan hanya mengetahui dia tiba-tiba sakit apabila pintu bilik saya diketuk kakitangan Tabung Haji yang meminta buku rekod kesihatannya jam 11.30 malam.

Datuk Seri dibebas polis

Posted: 25 Sep 2013 05:37 PM PDT

Georgetown: Dua lelaki yang ditahan bagi membantu siasatan selepas didapati membawa masuk bahan berkaitan bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM) Chin Peng, ke negara ini malam kelmarin, dibebaskan awal pagi semalam dengan jaminan polis.

No comments:

Post a Comment