Harian Metro: Arena

Harian Metro: Arena


Wang ubah dunia takraw

Posted: 14 Sep 2013 10:36 AM PDT

Kuala Lumpur: "Malaysia kalah dengan Korea Selatan?"

PSM tunggu masa kantung kering

Posted: 14 Sep 2013 10:31 AM PDT

Kuala Lumpur: Walaupun ketika menerima peruntukan, Persatuan Sepak Takraw Malaysia (PSM) sudah dianggap sebagai 'mati segan hidup tak mahu', bayangkan apa pula keadaannya jika Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar serius dengan kenyataannya yang mahu menyekat pemberian peruntukan buat badan induk berkenaan.

Dana kekang aktiviti

Posted: 14 Sep 2013 10:30 AM PDT

Kuala Lumpur: Semuanya bermula dengan duit dan itulah yang menjadi kekangan kepada program pembangunan untuk melahirkan pemain pelapis sepak takraw di setiap negeri.

Bola ubat masalah

Posted: 14 Sep 2013 10:28 AM PDT

Kuantan: "Bola sepak cukup penting buat kami kerana hanya dengan bermain bola sepak, kami boleh melupakan seketika masalah dihadapi," kata pemain Pilihan Thailand, Mahamasabri Awaebuesa (gambar) yang berasal dari wilayah bergolak Narathiwat.

Johor DT makin gah

Posted: 14 Sep 2013 10:24 AM PDT

Johor Bahru: "Saya tidak akan berhenti bermain bola sepak sebaliknya berazam membantu Johor Darul Takzim (DT) bukan saja sebagai pemain malah saya juga mahu terbabit dalam pembangunan bola sepak Johor," kata bintang baru skuad Harimau Selatan Pablo Aimar.

Terbaik ASEAN

Posted: 14 Sep 2013 10:22 AM PDT

Kuala Lumpur: Dalam kalangan pemain golf, rasanya tidak ada yang akan menolak andai diajak beraksi di antara lapangan terbaik di Malaysia - Kelab Golf dan Resort Mines (The Mines) yang terletak di Seri Kembangan.

ISN pencetus inspirasi berbeza

Posted: 14 Sep 2013 10:21 AM PDT

Kuala Lumpur: "Kalau nak bekerja di sini mungkin kena gila bekerja sikit."

Padah alih ranting

Posted: 14 Sep 2013 10:21 AM PDT

Chicago: Tiger Woods mengharungi hari cukup baik kelmarin hinggalah diberitahu oleh pegawai lapangan bahawa dia dikenakan penalti dua pukulan sekali gus menjejaskan terus catatan hari keduanya di Kejohanan BMW.

Hodgson, Lineker berdamai

Posted: 14 Sep 2013 10:20 AM PDT

London: Pengurus England Roy Hodgson (gambar) mengambil keputusan untuk melupakan permusuhannya dengan Gary Lineker selepas bekas bintang Tottenham itu mengkritik keputusan seri 0-0 ketika menentang Ukraine dalam kempen kelayakan Piala Dunia, baru-baru ini.

Misi besar Rodgers

Posted: 14 Sep 2013 10:19 AM PDT

London: Pengurus Liverpool Brendan Rodgers sudah mengambil beberapa langkah untuk mengukuhkan pasukannya dengan membawa masuk Tiago Ilori dan Mamadou Sakho serta berjaya meminjam penyerang Chelsea, Victor Moses untuk tempoh semusim.

No comments:

Post a Comment