Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Kampit baja jadi jalan

Posted: 18 Sep 2013 09:35 PM PDT

Kuantan: Terdesak selepas terperangkap dalam kesesakan lalu lintas akibat treler terbalik merentangi laluan di Jalan Pintasan Kuantan-Pelabuhan di Sungai Karang, di sini pagi semalam, segelintir pengguna jalan raya bertindak membina jalan alternatif dengan menutup sebahagian longkang menggunakan kampit berisi baja yang dibawa treler berkenaan.

Peras buruh tanya jalan

Posted: 18 Sep 2013 09:33 PM PDT

Kota Bharu: Akibat melakukan pemerasan terhadap seorang buruh tahun lalu, seorang lelaki dijatuhi hukuman penjara 24 bulan oleh Mahkamah Sesyen, di sini, semalam.

Pendatang 'tak gentar'

Posted: 18 Sep 2013 09:33 PM PDT

Shah Alam: Walaupun kerajaan melancarkan 'perang' secara besar-besaran bagi mengesan pendatang asing tanpa izin (Pati) di negara ini, namun masih ada Pati yang berdegil dan tidak menghiraukan amaran itu.

Tumpu kes pecah rumah

Posted: 18 Sep 2013 12:06 PM PDT

Subang Jaya: Polis Selangor akan memberi tumpuan menangani jenayah pecah rumah, pecah kenderaan dan curi kenderaan yang sering dilaporkan berlaku di sekitar negeri itu sejak awal tahun ini.

Penghuni sergah pencuri

Posted: 18 Sep 2013 12:05 PM PDT

Sabak Bernam: Seorang lelaki terpaksa melupakan hasratnya untuk memecah masuk sebuah rumah di Taman Nirwana, di sini, apabila dia disergah penghuni rumah berkenaan, awal pagi semalam.

No comments:

Post a Comment