Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Pecut 25km elak dicekup polis

Posted: 25 Aug 2013 10:03 AM PDT

Kuala Lumpur: Tindakan pantas Unit Rondaan Bermotosikal (URB) Balai Polis Kinrara membolehkan dua lelaki dikehendaki polis atas pelbagai kesalahan dicekup selepas mengejar mereka sejauh 25 kilometer dari Bandar Kinrara hingga ke Bulatan Pahang, di sini semalam.

Hidup mati bersama

Posted: 25 Aug 2013 09:57 AM PDT

Kuala Lumpur: "Dulu apabila doktor sahkan saya dijangkiti virus HIV, saya rasa macam terkena sumpahan dan menjangka dua isteri akan meminta cerai serta hidup saya akan berakhir.

Rawatan ART mampu lahir zuriat bebas HIV

Posted: 25 Aug 2013 09:56 AM PDT

Kuala Lumpur: Rawatan Antiretroviral Therapy (ART) dengan mewajibkan pesakit HIV mengambil ubat secara berterusan bukan saja membolehkan pesakit dan pasangannya menjalani kehidupan berkeluarga seperti insan normal, malah mereka juga mampu melahirkan zuriat yang bebas virus HIV.

Sumbangan Malaysia diperakui

Posted: 25 Aug 2013 09:55 AM PDT

Kuala Lumpur: Malaysia diakui memberi sumbangan besar dan penting dalam isu keselamatan rantau ini terutama dari segi membanteras kegiatan pelanunan di Selat Melaka.

Penjenayah buat kerja luar kawasan

Posted: 25 Aug 2013 09:55 AM PDT

Kuala Lumpur: Kumpulan kongsi gelap dikesan tidak menjalankan kegiatan mereka secara statik, sebaliknya jenayah dilakukan turut meliputi luar kawasan tempat tinggal ahli mereka.

No comments:

Post a Comment