Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Nasib baik bilik air di luar

Posted: 15 Aug 2013 11:10 AM PDT

Sabak Bernam: Bilik mandi yang terletak di luar rumah ternyata menyelamatkan seorang wanita warga emas apabila rumah yang didiami lebih 30 tahun lalu musnah dalam kebakaran ketika dia sedang mandi dalam kejadian di Bumi Hijau, Kampung Banting, di sini, pagi semalam.

Semua menyepi...

Posted: 15 Aug 2013 11:02 AM PDT

Kuala Lumpur: Pemilik kedai serta penduduk di Puncak Setiawangsa masih menanti keputusan muktamad Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) serta pemaju I & P Group Sdn Bhd (I & P) dalam menyelesaikan isu tembok penahan konkrit yang runtuh pada 28 Disember tahun lalu.

Demi agama tak harap imbuhan

Posted: 15 Aug 2013 11:00 AM PDT

Gopeng: "Satu kepuasan kepada saya apabila berjaya menukar seorang remaja bermasalah menjadi penghafaz al-Quran dan imam muda.

Pak Arab derita dikurung tiga hari

Posted: 15 Aug 2013 10:59 AM PDT

Kuala Lumpur: Seorang peguam warga Arab Saudi berusia 43 tahun menempuh detik hitam dalam hidupnya apabila diculik sekumpulan empat lelaki ketika sedang menghisap shisha di sebuah restoran dalam sebuah hotel di Jalan Bukit Bintang, di sini, Sabtu lalu.

Abang lemas, adik selamat

Posted: 15 Aug 2013 10:58 AM PDT

Balik Pulau: Kegembiraan satu keluarga berkelah di tepi pantai berhampiran Tropical Spice Garden di Teluk Bahang di sini, bertukar tragedi apabila seorang budak lelaki mati lemas manakala adik perempuannya terselamat, kelmarin.

No comments:

Post a Comment