Harian Metro: Arena

Harian Metro: Arena


Rezeki Koo-Tan

Posted: 26 Aug 2013 09:51 AM PDT

Kuala Lumpur: Koo Kien Keat-Tan Boon Heong tetap tersenarai ke Siri Super Terbuka Jepun pada 17 hingga 22 September biarpun gandingan itu tidak mempamerkan prestasi terbaik di Kejohanan Dunia lalu.

Belum muktamad!

Posted: 26 Aug 2013 09:39 AM PDT

London: Andre Villas-Boas menegaskan perpindahan Gareth Bale dari Tottenham Hotspur ke Real Madrid belum muktamad namun menjangkakan rundingan mengenai perpindahan itu akan selesai dalam 48 jam lagi.

'Semuanya salah Moyes'

Posted: 26 Aug 2013 09:38 AM PDT

London: Pengurus Chelsea Jose Mourinho menegaskan rakan sejawatnya di Manchester United David Moyes seharusnya dipersalahkan atas keinginan Wayne Rooney untuk meninggalkan Old Trafford selepas beliau menyatakan pemain itu adalah penyerang pilihan kedua.

Kemenangan epik Cardiff

Posted: 26 Aug 2013 09:37 AM PDT

Cardiff, Wales: Cardiff City meraikan kepulangan mereka ke liga utama dengan kemenangan 3-2 ke atas Manchester City dan tidak hairan pengurus Malky Mackay terlalu gembira.

Sturridge temui keyakinan di Anfield

Posted: 26 Aug 2013 09:32 AM PDT

Liverpool, England: Daniel Sturridge menemui keyakinan baru di Liverpool, menurut pengurus Brendan Rodgers.

Shahrin puas tempat ketiga

Posted: 26 Aug 2013 09:31 AM PDT

Batu Gajah: Sekalipun gagal menjuarai kategori lelaki elit perlumbaan XCO, kejayaan memenangi saingan Terbuka Metro Lelaki (Jamboree) mengurangkan rasa kecewa Shahrin Amir pada Sirkit 2 Harian Metro Mountain Bike Grand Prix Cuti-Cuti 1 Malaysia 2013 di Kellie's Castle, kelmarin.

Pelumba luar meriahkan saingan

Posted: 26 Aug 2013 09:31 AM PDT

Batu Gajah: Pelumba negara, Nur Effandy Rosli menegaskan kehadiran pelumba luar negara dalam kategori veteran menjadikan saingan Harian Metro Mountain Bike Grand Prix Cuti-Cuti 1 Malaysia bertambah menarik.

Bangun gergasi merah!

Posted: 26 Aug 2013 09:31 AM PDT

Kuala Lumpur: Selepas berputih mata dalam dua aksi pertama, Selangor tiada pilihan selain bangkit melakar kemenangan ke atas Sime Darby FC hari ini bagi memastikan mereka tidak tercicir jauh dalam perebutan tempat ke suku akhir dalam Kumpulan A Piala Malaysia.

Affize tak sabar beraksi

Posted: 26 Aug 2013 09:29 AM PDT

Kuala Lumpur: Penggantungan dua perlawanan cukup menyeksakan buat pemain tengah Mohd Affize Faisal Mamat yang tidak sabar membuat penampilan pertama dalam Piala Malaysia sejak bergelar pemain profesional bersama Angkatan Tentera Malaysia (ATM) musim ini.

Laksana ujian doping setiap perlawanan!

Posted: 26 Aug 2013 09:29 AM PDT

Kota Bharu: Bekas Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) Datuk Ahmad Jazlan Yaakub mencadangkan ujian doping dilakukan ke atas pemain bola sepak pada setiap perlawanan dan tidak hanya tertumpu ketika final sesuatu kejohanan bagi memastikan pemain bebas daripada bahan terlarang termasuk penyalahgunaan dadah.

No comments:

Post a Comment