Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Colombia mari

Posted: 16 Aug 2013 12:57 PM PDT

Shah Alam: Hajat dua lelaki warga Colombia yang dipercayai adik-beradik untuk melakukan jenayah pecah rumah di kawasan Putra Permai, Putra Height, Subang Jaya, tidak kesampaian apabila mereka diberkas polis yang menjalankan rondaan di kawasan berkenaan, Rabu lalu.

Jep, Didie paling lawak

Posted: 16 Aug 2013 12:54 PM PDT

Kuala Lumpur: Pengarah terkenal tanah air Othman Hafsham dan pelawak veteran, Allahyarham Shamsuddin Dani atau lebih dikenali sebagai S Shamsuddin menerima Anugerah Khas Juri pada malam kemuncak Anugerah Lawak Warna (ALW) di Istana Budaya (IB), di sini, malam tadi.

Penjenayah Banting dicekup

Posted: 16 Aug 2013 12:52 PM PDT

Shah Alam: Kelicikan lima lelaki yang dipercayai aktif melakukan jenayah pecah rumah di sekitar Banting sejak sebulan lalu berakhir apabila mereka dicekup polis dalam dua serbuan berasingan di Kelana Jaya, malam kelmarin.

Polis peroleh cap jari

Posted: 16 Aug 2013 12:50 PM PDT

Petra Jaya: Polis sudah mengumpul semua bukti yang diperoleh termasuk mengambil cap jari milik kedua-dua lelaki dalang kejadian rompakan di rumah Mufti Perlis, Datuk Dr Juanda Jaya bagi melengkapkan siasatan, semalam.

Helikopter intip Ketua Pemuda MCA

Posted: 16 Aug 2013 12:50 PM PDT

Kuala Lumpur: Sebuah alat kawalan jauh ditemui di bumbung balkoni rumahnya membawa kepada pendedahan ada individu tertentu dipercayai mengintip kehidupan peribadi Ketua Pemuda MCA Datuk Wee Ka Siong.

No comments:

Post a Comment