Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


Rupanya onar warden penjara

Posted: 23 Aug 2013 11:26 AM PDT

Kajang: Taktik seorang warden penjara menyeludup masuk dadah ke tempat kerjanya dengan menyumbat bahan terlarang itu ke dalam dubur seorang banduan gagal apabila perbuatannya itu dikesan.

Geng Oxy gagal bawa lari mesin ATM

Posted: 23 Aug 2013 11:17 AM PDT

Kuala Lumpur: Cubaan seorang lelaki disyaki Geng Oxy membakar sebuah mesin pengeluaran wang automatik (ATM) milik sebuah bank di Jalan Klang Lama, di sini awal pagi semalam gagal apabila sistem penggera keselamatan yang dipasang berbunyi.

Tutup sebahagian Jalan Sungai Besi

Posted: 23 Aug 2013 11:17 AM PDT

Kuala lumpur: Besraya (M) Sdn Bhd (BESRAYA) akan menutup sementara kedua-dua arah sebahagian Jalan Sungai Besi pada 26 dan 27 Ogos ini bagi memberi laluan kerja-kerja pelancaran rasuk merentasi Jalan Sungai Besi untuk Span 5 dan 6 BR 3.

Anak lebih gemar menyendiri

Posted: 23 Aug 2013 11:16 AM PDT

Tanah Merah: Seorang daripada mangsa kemalangan maut di di Kilometer 54.5 Jalan Kota Bharu-Machang-Jeli, dekat sini, pagi semalam, sempat mencium tangan ibunya berulang kali sebelum keluar rumah bersama tiga rakannya jam 9 malam kelmarin.

'Terima kasih semua'

Posted: 23 Aug 2013 11:15 AM PDT

Putrajaya: "Saya bersyukur dibebaskan dan terima kasih kepada pihak penjara kerana menjaga saya dengan baik," kata Cif Inspektor Azilah Hadri, 37, selepas Mahkamah Rayuan, di sini, semalam membebaskan dia dan Koperal Sirul Azhar Umar, 42, daripada pertuduhan membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu, tujuh tahun lalu.

No comments:

Post a Comment