Harian Metro: Arena

Harian Metro: Arena


'Ini keputusan saya'

Posted: 19 Aug 2013 09:25 AM PDT

Johor Bahru: Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) mengesahkan Fandi Ahmad (gambar) meletak jawatan sebagai pengurus pasukan, semalam.

Penentuan nasib pemain

Posted: 19 Aug 2013 09:23 AM PDT

Kuala Lumpur: Nasib lima pemain sepak takraw negara yang diberikan surat tunjuk sebab oleh Persatuan Sepaktakraw Malaysia (PSM) penghujung bulan lalu akan diketahui Khamis ini.

Casier minta tambah alatan tukul besi

Posted: 19 Aug 2013 09:22 AM PDT

Kuala Lumpur: Tiada apa yang diperlukan atlet tukul besi negara, Casier Renee Kelly Lee namun atlet kelahiran Sarawak itu mengharapkan jasa baik Majlis Sukan Negara (MSN) untuk menambah bilangan alatan tukul besi.

Hafizh juarai GP Red Bull

Posted: 19 Aug 2013 09:21 AM PDT

Kuala Lumpur: Penunggang pasukan Petronas Raceline Malaysia Hafizh Syahrin Abdullah melakar sejarah di Grand Prix Red Bull Indianapolis untuk menjadi rakyat Malaysia pertama menjuarai perlumbaan sokongan AMA Pro Vance & Hines Harley Davidson semalam.

Malaysia mahu jadi tuan rumah Piala Dunia

Posted: 19 Aug 2013 09:21 AM PDT

Kuala Lumpur: Malaysia akan mengemukakan kertas cadangan kepada Persekutuan Hoki Antarabangsa (FIH) pada minggu ini untuk menawarkan diri menjadi tuan rumah Piala Dunia 2018.

Gandingan makin mantap: Khyril

Posted: 19 Aug 2013 09:18 AM PDT

Alor Setar: Penyerang Khyril Muhymeen Zambri mengakui gandingannya bersama Alan Guc semakin mantap dan kerjasama mantap itu akan diterjemahkan ketika menentang LionsXII pada perlawanan Kumpulan D Piala Malaysia di Stadium Jalan Besar malam ini.

Penyu garang buru kemenangan pertama

Posted: 19 Aug 2013 09:09 AM PDT

Kuala Terengganu: Terengganu akan turun dengan semangat tinggi bagi menghadapi Negeri Sembilan di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, malam ini dengan berbekalkan tekad memburu tiga mata penuh.

Penjaga gol TRW tak sihat

Posted: 19 Aug 2013 09:08 AM PDT

Kota Bharu: Kelantan menghadapi masalah saat akhir menghadapi perlawanan pertama menentang Pahang dalam saingan Piala Malaysia di Stadium Darul Makmur, malam ini apabila keempat-empat penjaga golnya tidak sihat termasuk dua tonggak.

'Rantai Farhan, Nwakaeme'

Posted: 19 Aug 2013 09:07 AM PDT

Kuantan: Kelicikan Mohd Nor Farhan Muhammad dan Dickson Nwakaeme menjadi tumpuan Pahang apabila mereka melayan kunjungan Kelantan yang juga juara bertahan Piala Malaysia di Stadium Darulmakmur, malam ini.

Azraai tagih sokongan peminat

Posted: 19 Aug 2013 09:06 AM PDT

Ipoh: Lupakan sengketa, sokonglah kami!

No comments:

Post a Comment