Harian Metro: Setempat

Harian Metro: Setempat


4 jam 2 kali ditahan

Posted: 21 Aug 2013 11:59 AM PDT

Kuala Lumpur: Pemandu degil. Itu tindakan dibuat seorang pemandu teksi yang dicekup dalam operasi Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) sebanyak dua kali dalam tempoh empat jam atas kesalahan sama iaitu tidak menggunakan meter, kelmarin.

'Muzik Metallica tak akan berhenti'

Posted: 21 Aug 2013 11:51 AM PDT

Kuala Lumpur: "Tidak ada istilah bersara dalam muzik. Ia ada dalam jiwa anda," kata penyanyi dan pemain gitar kumpulan heavy metal Metallica, James Hetfield, 50, ketika ditemui Harian Metro beberapa jam sebelum membuat persembahan di Stadium Merdeka di sini, malam tadi.

Sebar Syiah di taska

Posted: 21 Aug 2013 11:50 AM PDT

Ipoh: Pengikut dan pendukung kuat ajaran Syiah yang diharamkan di negara ini dikesan cuba menyebarkan fahaman itu kepada golongan kanak-kanak terutama kepada mereka yang masih belajar di peringkat pra-sekolah atau tadika.

Dengar jeritan kuat

Posted: 21 Aug 2013 11:48 AM PDT

Genting Highlands: "Saya melihat bas berkenaan tiba-tiba terbabas sebelum terjunam ke dalam gaung," kata Ahmad, 29, saksi kejadian sebuah bas henti-henti yang membawa 52 penumpang terjunam ke dalam gaung di Kilometer 3.6 Jalan Genting Highlands menghala Kuala Lumpur, petang semalam.

'Ini sesuatu agak dahsyat'

Posted: 21 Aug 2013 11:42 AM PDT

Bangkok: Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta pihak berkuasa segera menubuhkan jawatankuasa petugas bagi menyiasat kemalangan bas di Genting Highlands yang meragut 37 nyawa semalam.

No comments:

Post a Comment